söndag 29 mars 2009

Ny själ

Jag är en ny själ som har kommit till denna konstiga värld. Jag hoppas på att lära mig om att ge och ta. Men enda/ända (har ingen aning) sedan jag kom hit kände jag glädjen och rädslan och upptäckte att jag hade gjort vartenda möjliga misstag.

Jag är en ung själ i denna väldigt konstiga värld och jag hoppas kunna lära mig om vad som är sant och falskt. Men varför allt detta hat? Försök att kommunicera! Att hitta tro och kärlek är inte alltid så lätt.

Det här är ett lyckligt slut eftersom du inte förstår allt det du har gjort. Varför är allt så fel?

Det här är ett lyckligt slut kom och ge mig din hand. Jag tar dig långt härifrån

Jag är en ny själ som har kommit till denna konsitga värld. jag hoppas på att lära mig om att ge och ta.
Men enda/ända sedan jag kom hit kände jag glädjen och rädslan och upptäckte att jag hade gjort vartenda möjliga misstag.

Ny själ...
I denna konstiga värld...
Vartenda möjliga misstag...
Möjliga misstag
Vartenda möjliga misstag
Misstg, misstag, misstag...

Inga kommentarer: