måndag 23 mars 2009

Hejsan

Hali hallå ute i stugorna. Jag såg en tv serie idag om en kille som inte aldrig hade kysst en tjej och han skämmdes jätte mycket för det. Det tycker jag bara vara bra. Att han liksom väntade. Men som sagt var man kan inte vänta hela sitt liv. Jag minns min första kyss. Inget speciellt men det kan väl inte allt vara här i livet. Det var något mer jag skulle ta upp men jag kommer inte på vad. Jag satt med datorn i knät och skulle skriva när jag kom hem, men kände att jag ville vänta till i kväll då jag även kan lägga upp fortsättningen till min skräckis. När jag ändå talar om kärlek så kan jag ta upp att under mina år har jag blivit allas lovecoach. Det är jätte kul att få hjälpa människor osm har bekymmer speciellt kärleksbekymmer. Det finns inget bättre än att hjälpa sina medmänniskor. Så jag har en idé om ni nu har några bekymmer. Skriv det som en kommentar så skulle det vara jätte kul att få hjälpa till. Det kan vara allt mellan himmel och jord. Så jag hoppas att ni gör det annars blir jag be sviken. Aja här kommer iallafall frotsättningen av min film. Hej hopp pillesnopp.


Ps. Nu kom jag på vad det var jag tänkte på. Tänk om man kunde läsa andra folks tankar. Undra vad man skulle höra. Om ni skulle lyssna på mina så skulle ni nog höra surr surr surr. Nu kom jag på något annat, undra om man lägger upp låtar på sina bloggar som har någon innebörd för en själv eller väljer man bara hejvilt. Jag vet att jag gör det vad gör ni. Väljer ni låtar efter hur ni känner er eller bara sånt som ni gillar. Jag vet strange fråga men det gillar jag. Då menar jag inte bara på bloggen utan cokså i allmänhet.

Inga kommentarer: