onsdag 18 mars 2009

Hejsan

Hejsan allihopa!
Idag sa några vänner till mig att jag skulle börja videoblogga. Jag är fortfarande lite skeptisk till detta, ja jag är ju inte direkt jätte rolig på film så vi får se. Just nu måste jag bara få lite struktur i mitt liv. Väldigt många saker som måste göras. Men det låter jätte roligt kanske blir ett sommarlovsprojekt, då har man hur mycket tid som helst men jag tror inte ni lär se det under mars, april eller maj men i juni så kankse. Ett lite sommarlovs program en gång i veckan skulle nog vara lite kul. Aja vi får se.
Under tiden tänkte jag bjuda er på något annat. Som ni kanske redan vet så är min skräckis färdig och jag har tänkt lägga upp den här på bloggen. Jag har förstås delat upp den annars blir den för lång. Cirka fem minuter varje gång kommer den att bli. Så idag är det premiär. Höj volymen rejält på er dator, luta er tillbaka och njut.
Bara så att ni vet det är mest förtexter och inte mycket film. Men jag blev jätte nöjd. Och kom ihåg sprid min blogg till era vänner. Rekomendera den för andra så skulle ni göra mig väldigt glad. Och kommentera för guds skull ställ frågor vad som helst jag är desperat. Återigen titta och njut.

Ps. Fresten kommer ni ihåg att jag skulle börja blogga på twitter. Det blev inget av det. Jag glömmer och man kan knappt skriva något om man bara får 145 tecken på sig. Så jag rekomenderar det inte. Bye!

6 kommentarer:

Anonym sa...

bra gjort, den var faktiskt läskig!

Anonym sa...

typiskt att jag ska hoppa till åt det där! hahhahahah

Anonym sa...

det var det där med dubbelteckning
nu ska jag borsta tand och kolla på din skräckis- i sovrummet. Jag hör hur de går på våningen ovanför.... vilket skulle vara ok om jag inte bodde högst upp!!!!

Anonym sa...

Om du inte blir stämd av alla filmföretag du snor från innan dess så ser vi fram emot att få se fortsättningen :)

Anonym sa...

Supercol blogg, jag satt här o kollade runt, oj det där lät lite perverst iallafall så kom jag och tänka på dej och alla minnen från när vi var bebisar, kommer du ihåg hur du alltid brukade klättra upp i trädet och sedan skrika att du är Tarzan? det var goda tider det. Ta hand om dej och hoppas att vi ses snart, KRAM

Anonym sa...

jävla video, det fungerar inte för mig. usch!