onsdag 25 mars 2009

Fel kläder

Hejsan allihopa jag har har en rolig sak jag kan berätta för er. Idag när jag kom hem så lade jag märket till en sak jag hade tagit på mig fel byxor. Det var inte min mjukisbyxor jag hade på mig utan min kära systers. Jag blev lite fundersam när jag tog dem från tvättlinan. De hade inte samma färg och var lite mindre, men jag trodde detta enbart berodde på att de just hade varit i tvättmaskinen. "Det är väl inte första gången han har tjejkläder på sig", tänker nog ni och då kan jag ta och informera om att så är fallet. Om ni tittat på min film så bär jag både högklackat och kort kort. "Någonstans på vägen måste det gått fel", kanske ni också tänker. Gör inte det är ni snälla jag är fulkomligt frisk. Jag kan också informera om att min nya flickvän heter Emilia Norman. Det var en kille som åker vår buss (Albin heter han) som frågade mig om vi var ihop. Då sa jag genast att så var inte fallet vi är enbart goda vänner. Jag måste erkänna även om jag känner mig attraherad till henne skulle det nog inte funka.
Jag kan oclså informera om att jag blvit väldigt mycket snällare när jag skriver. Jag tittade tillbaka på mina första inlägg där jag var väldigt elak mot mina vänner. Jag saknar det och vill absolut inte bli en mjukis. Så från och med nu lovar jag att bli mycket mer elak era jävla svin (se jag är en natur begåvning). Skåda även att mina parateser har börjat komma tillbaka. Jag har saknat dem jätte mycket så nu är dem tillbaka. Så nu kan ni klimakteriekossor sluta klaga (ååå detta kan bli beroende). Här kommer tredje delen av min skräckis Little Blackbird. Hej hopp pillesnopp!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHH! "Jag måste erkänna även om jag känner mig atraherad till henne skulle det nog inte funka."

Anonym sa...

mera elakheter! mer (eller fler??) klimakteriekossor! färre särskrivningar! tack! Länge leve våffeldagen!

Anonym sa...

det är säkert beror på att en viss person inte finns i din närhet längre,jadu, fråga mej i skolan i morron om vem så säger jag, kanske. Det ända du vet är att person i fråga inte gillar mej. en ledtråd jag tror du vet vem de e, men man vet aldrig....

Anonym sa...

Emilia Norman?! Är du seriös??! Tänker du bli tsm med alla dina kompisar eller? oO

Anonym sa...

att alla dina kompisar blir "attraherade" utav dig är en sak men att du, Magdi Saleh blir kär i din vän är pinsamt. Stå upp Magdi, visa vem du är och vad du går för!