måndag 2 mars 2009

Jag är galen

Det är inte klokt jag har skrivit tre inlägg på en dag. Har jag gått och blivit galen. Detta är ju ett rekord. Nä men jag kände bara för att skriva igen. Inte något långt bara skriva något. Det är liksom lite terapi. När jag inte pratar för mig själv (vilket jag gör så fort jag är ensam). så känns det bra att skriva ner något och låta er läsa det. Visa att här är jag.
Jag kan också informera om att jag är färdig med min skräckis (filme alltså). Så det kan ni se fram emot i mina framtida inlägg. Jag kommer att publicera den här på bloggen, uppdelad förstås, annars bllir den för lång (20 min). Jag kan förbereda er på kortkort, nakenbad och tårar, mer än så vågar jag inte säga. Hoppas filmen inte blir en besvikelse för er. Jag kom på jag glömde säga hejhopp pillesnopp i de två andra inläggen så här kommer det HEJ HOPP PILLESNOPP!

Ps. God natt

Inga kommentarer: