onsdag 12 november 2008

Nä nu jäklar

Ni ska bara veta vad en kompis till sa i morse. Vi stod och snackade och så börjar vi att prata blogga. Och hur alla helt plötsligt börjat skaffa en. Sen pratar vi lite om min blogg. och då säger denna männisa och jag citerar "jag tycker den har blivit lite tråkig". Hon (okej nu har jag avslöjat mig) sa det inte så högt och en massa andra pratade, med jag hörde nog vad hon sa. Och då tänkte jag först fan (okej jag skulle inte svära när jag skrev inlägg, ännu ett löfte jag inte lyckats hålla) vad hon är lättutråkad. Och jag säger det, hon är lätt att underhålla men tamifasiken vad hon tröttnar lätt. Vi va typ bästa vänner. eller va säger jag vi var vänner eller...
Nej nu måste jag bara vika från ämnet några rader.
Vad i helskotta är en bästa vän? Jag kan väl säga att Viktor Boström och Rikard Tohlén var mina bästa vänner när jag var mindre (Ni har ingen aning om vilka dem är utom dem som känner dem, och det skulle ta lång tid om jag ska börja berätta om dem). Men nu har jag ingen aning om vem som är min bästa vän. Har jag någon bästa vän eller är alla min vänner? Svårt att säga. Och om jag har en bästa vän värderar jag denna människa mer än alla andra? Phuuu nu fick jag det sagt kommentera gärna om ni kan ge mig några svar.
Iallafall så var det denna person som inte tyckte min blogg är ett magnifkit klassiskt mästerverk. Jag tror nog du vet vem du e och....Okej jag vill inte avsluta den meningen vem vet vilka grodor som kan hoppa hur munnen på mig då.
Hej hopp pillesnopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

E det jag som sa det där!? jag kanske sa ngt sådant, men minns inte helt.. men isådanafall var jag INTE seriös! Menmen ;) vet du vad? DU E GRYM! <3