fredag 14 november 2008

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu är det så att hela min världe har kolappsat. Idag var jag nämligen gymnasiemässan, och jag måste säga att stockholms ungar ser förjävliga ut. Faktiskt. Titta på dem....
Iallafall så efter att ha varit där har jag inte längre någon aning om vilket gymnsasie jag ska välja. Det fanns så mycket att min glasklara plan har spruckit. Men på måndag ska jag prata med Syv (trodde hon hette det men det står viss för syo konsulent) Jag tänkte att jag ska ägna den tid jag har kvar idag att kolla upp alla gymnasium. Jag håller på att få ett nervöst sammanbrott. Och jag tror inte det är särskilt bra för en femtonåring. Fast å andra sidan har jag varit nära nervösa sammanbrott förr.
Hej hopp pillesnopp (förlåt att det blev så kort idag men orkar inte skriva mer, svettas som en gris just nu och kommer inte lukta gått imorgon. Fast å andra sidan sitter väl inte ni och gråter för det...fan ta er)!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallo, klättring var väl något för dej:O?