tisdag 4 november 2008

Love


Sitter här och lyssnar på Love is in the air med Cat Stevens. Jätte bra låt som alltid får mig på bra humör. Den är så mysig och glad.

Okej jag måste erkänna igår gjorde jag en sån där fråga din vänner om dig själv grej. Jag vet jag vet, nu har jag sjunkit till mina vänners nivå. Hur kan det vara möjligt. Jag som alltdi varit bättre än dem. Iallafall där ställde jag en fråga om mina vänner visse om jag hade varit tänd på en lärare. Det har jag om alla undrar. Ganska nyligen faktiskt. Låter kanske jätte töntigt men det har jag varit. Det är jätte svårt det där med kärlek. Inte för att jag var kär i henne. Heller det kanske jag var. Hon var väldigt speciell. Okej jag kanske var kär, men inte så att jag gick på moln.

Iallafall är det svårt med kärlek. Jag menar alla jag känner har aldrig haft några problem med det. Men sen kommer man till mig. Som är helt tafat när det kommer till tjejer. Jag ger tips om kärlek man kan visst inte kunnat hitta den själv. Men som jag skrev tidigare, jag är ju trots allt bara 15 år kärlek tar lång tid. Men ändå.

Man har ju varit småkär i några stycken. Men det är aldrig så att jag någonsin skulle kunnat se oss tillsammans. Ganska nyligen var jag kär i en kompis. Men insåg att jag aldrig skulle kunna vara ihop med den här människan. Det gick helt enkelt bara inte. Jag kanske bara behöver vänta och se. Nån dag ramlar nog den rätta ner från skyn.

Hej hopp pillesnopp!



Bild: Jag matar fåglar i Krakow.

Här en låt som jag tycker beskriver min situation men byt ut allt som associeras med killar med tjejer.


Usch, hur kunde jag dejta det där?Att jag trodde det skulle fungeraDet började bra, men sen efter nån dagFörsvann all hans charm och han bleknaDet var inte den första i åroch definitivt inte sistaDet brukar bubbla från startMed spännande pratRomantiska möten med kyssarMen sen tröttna jag direktVilken äcklig andedräktHans irriterande ticsHan är royalistJag förtjänar faktiskt något bättreJag lovar, jag kan fixa vem jag villAldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdFör lång eller kort eller smal eller bredJag vill hitta rätt men jag ser bara felAldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdIngen kan vara perfekt, det kan jag förståMen herregud, jag kan få bättre än såJag har verkligen provat med alltJag har träffat, för fan, hela världenFrån Paris till Shangai, slitna jeans och kavajJag har till och med surfat på nätetMen jag blir aldrig nöjd, nej, jag stör mig på alltHan skriver så fult och han sjunger så falsktVilken läskig mustasch, alldeles för latVar är hans sinne för humor?Nej, jag hittar ingentingIngen groda som blir min prinsBara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tätVarför ska jag nöja mig med nåt mindre,när jag vet jag kan fixa vem jag vill?Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdFör lång eller kort eller smal eller bredJag vill hitta rätt men jag ser bara felAldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdIngen kan vara perfekt, det kan jag förståMen herregud, jag kan få bättre än såAldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdMm...Dom har vart gamla, dom har vart ungaDom har vart smarta, dom har vart dummaDom har jobbat på bank, dom har rest överalltJag har gett alla den chans jag har kunnatDom har vart snygga, dom har vart rikaDom har vart stygga, dom har vart drygaMen inte nånstans har det funnits nån manSom lyckats få mig att mjukna(Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdMm...)Dom har vart gamla, dom har vart ungaDom har vart smarta, dom har vart dummaFör lång eller kort eller smal eller bredJag vill hitta rätt men jag ser bara fel(Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdMm...)Dom har vart gamla, dom har vart ungaDom har vart smarta, dom har vart dummaIngen kan vara perfekt, det kan jag förståMen herregud, jag kan få bättre än så(Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdMm...)Dom har vart gamla, dom har vart ungaDom har vart smarta, dom har vart dummaFör lång eller kort eller smal eller bredJag vill hitta rätt men jag ser bara felAldrig, aldrig nöjdAldrig, aldrig, aldrig nöjd

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ja magdi jag verkar var den enda som kommenterar.

Anonym sa...

Du skriver jätte bra maggan vill bara läsa mer XD

Anonym sa...

LOOOOOOOOVE Your blogg
vi e så lika XD skoja bara
få inte för dig nått nu va

Anonym sa...

Ha ha kärleken kommer för dig me
vänta bara vänta vänta vänta

Anonym sa...

Jag måste få träffa dig
vi har apa mycket gemensamt
ska vi säga nästa torsdag XD XD
det var jätte länge sen

Anonym sa...

Kossa mu säger: Mutastist

Anonym sa...

Bra text måste ladda ner låten

Anonym sa...

Veroniva Maggio <33

Anonym sa...

Magdi, vem har du vart kär i då?