söndag 2 november 2008

Jag vet

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men jag har faktiskt varit väldigt upptagen. Eller ett tag typ två eller tre dagar, det är väl inte ett tag. Fan ta er. Men jag har varit upptagen. Eller ja upptagen kan man väl inte säga, eftersom jag har varit tvungen att sitta framför datorn hela dagarna så har jag inte haft tid att blogga. Okej jag har inte orkat. Och jag bröt mitt löfte om att jag skulle skriva varje dag. Om jag börjar tänka efter tror jag inte jag kommer att orka eller hinna att skriva varje dag. Om jag gör det bryter jag väl ihop i slutet av veckan. Men okej jag ska försöka skriva så ofta jag kan och orkar. Annars in på mentalsjukhuset med mig.

Jag har ju även en pjäs att repetera (måste kunna allt till på tisdag. Och nej det är ingen uppgift det är mitt eget val. Som den lilla perfektsionist jag är, eller perfektsionist skulle jag nog inte kalla det. Men det får duga, ni fattar iallafall vad jag menar).

Nu måste jag faktiskt gå och lägga mig. Måste gå upp imorgon göra lite yoga och duscha och äta och titta och springa och åka och vänta och plugga och vila och äta och plugga och vänta och åka och äta och läsa och äta och titta och borsta och sova. Då har jag redogört vad jag kommer att sysselsätta mig själv med imorgon. Hej hopp pillesnopp!

Bild: Jag på en brygga i Norge.

Inga kommentarer: