onsdag 1 april 2009

Fotografi

Jag tror jag ska börja ta foton på vad jag gör på dagarna. Jag menar jag ser exakt alla andra göra det så varför skulle inte jag. Tror nog det är ett steg närmare mot att börja videoblogga. För att alla lägger upp bilder på vad dem gör. Tänkte simma med strömmen. Jag har även börjat kolla upp en massa intressanta bloggar på nätet. Jättekul att läsa vad människor (förutom de jag redan känner) håller på med på vardagarna. Nu ska jag gå ner och äta lite mat (kycklig tror jag det blir) och sätta igång med skolarbetet. Under tiden kan ni beskåda detta fota av mig när jag ligger i min säng.
Nu har jag ätit färdig och isället för att sätta mig med läxor ska jag ta en dush och kanske en promenad i den vackra skymmningssolen. Hej hopp pillesnopp.

Ps.Det blir tyvärr ingen bild idag. Måste installera ett program för att föra över från mobilen.

Inga kommentarer: