måndag 20 april 2009

Tyst fajt och beroende

Jag åkte in till stor stan för att kolla på träd. Eller att kolla på träd va bara det jag sa till de som frågade jag skulle egentligen kolla på andra småsaker. Jag träffade en kompis som det var ett tag sedan vi sågs, jätte kul. Mycket som måste tas igen. Jag fick mig några goda skratt och det behövdes verkligen. Något som också piggar upp är att handla. Det finns inget mer avslappnande, det är som terapi. Verkligen. Jag mår mycket bättre efter att jag köpt något, alla bekymmer försvinner med vinden (jag tror nog jag är beroende). Idag fick det bli en vit blårandig skjorta.
En annan sak jag tänkte nämna är begreppet "tyst fajt". Det uttryck blev jag fascinerad över då en en vän till mig kom på det på syslöjden. Kanske hon har rätt eller så har hon inte det. Jag vet faktiskt inte själv. Hej hopp pillesnopp!

2 kommentarer:

Becca sa...

Det blir blå vitrandig skjorta.. den är faktiskt mer blå...

eller jag vet faktiskt inte, men låter bättre så. För min del.

kristin sa...

Får jag avslöja att det var jag som tog upp det spännande begreppet! Jag tycker verkligen du ska fundera vidare på det som jag sa! ;) sov så sött!