tisdag 14 april 2009

Påsk

Nu var det ett tag sedan jag skrev så jag tänkte upplysa er hur min påsk vart. Det började med långfredagen då jag fyllde år. En viss person i min närhet råkade glömma att jag fyllde år. Men kom på det då jag surmultet gick ut för att hissa flaggan. Kan ni tänka er jag fick hissa flaggan på min egna födelsedag. Iallafal så firades jag inte då utan det skulle bli på påskafton. Jag fick pengar och par snygga solglasögon och en liten gärdsgård av min morfar. jag fick en underbar påskäggs tårta som min kära syster hade gjort. Jag tillbringade dagen med min syster, mamma, pappa, morfar och gammelfaster. Min äldsta syster var inte där utan tyvärr bortrest.Vi åt påskbord och jag blev proppmätt, ni vet så man nästan vill spy. Senare på kvällen visade jag några av de många filmer jag tillverkat och vi åt en misslyckad efterrätt. Påskdagen firade vi hemma hos morfar. Vi åt lax till middag och glass till desert. Det var väl en lyckad redovisning om vad jag gjorde på påsken. Nu tänkte jag visa några bilder. Hej hopp pillesnopp.
































































1 kommentar:

Rebecca sa...

Oj, vad mysigt! Ni verkade nästan ha det mysigare än oss :) din present av din morfar var ju grym ;) <3