söndag 19 april 2009

Hela världen i en liten ask

Jag funderar och jag funderar men det tycks aldrig som om jag kan få ner det jag tänker på datorskärmen. Än en gång sitter jag här helt tom i huvudet utan ett jota at skriva om. Lovet är slut om fyra timmar och skolan börjar igen. Skönt tycker jag. Så får man lite gjort om dagarna. Försökte hålla på med skolarbete under lovet men det gick inte. Jag bara satt där och försökte skriva men det gick inte.
Jag kan informera er om att jag igår fick reda på att jag har fått 20/20 poäng på alla min intagningsprov. Jag är skit glad och har stor chans att komma in på Viktor Rydberg. Nu känns det bra alla spänning är över och framför mig väntar en vecka fylld med massa saker. Skolarbeten som ska in, ett nationella prov, två stycken möten. Ett med lärarna och ett med mina klasskamrater om friluftsdagen. Ska bli kul och jobbigt. Hej hopp pillesnopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

kara magdi. nu maste vi tala: ett nationella prov...
hur pasken vart... ska vi kanske titta lite på svenskgrammatik??!! kram fran hon som harom dagen sa tt nagra pa gymmet var superfitta=) aj en superanglosism