tisdag 7 april 2009

Det sista steget och Ram and Arm

Här kommer ett mini inlägg. Jag tänkte bara lägga upp en liten video jag gjorde i min ensamhet. Jag kommer inte på något att skriva medan jag sitter här och väntar på videon ska ladda så det får väl bara bli det här eller? Igår pratade jag med en god vän till mig, och jag kan väl säga att hon bär mycket mer inom sig än hon vill visa. Det hon sa om en del andra människor stämmde faktiskt och jag kunde inget annat än hålla med. Då jag faktiskt kände exakt samma sak. Det ska faktiskt blir riktigt skönt att lämna skolan och det är bara ett fåtal människor jag egentligen kommer att sakna. Fyra eller fem personer om jag ska vara riktigt ärlig.
Nej nu måste jag nog bege mig hemåt och få i mig ett mål mat. Hej hopp pillesnopp!
Ps. Jag skrev detta inlägg för ganska länge sedan men jag vill också att ni ska se en annan video. Det är en sketch men det har ett viktigt budskap: http://www.youtube.com/watch?v=rw2nkoGLhrE


1 kommentar:

beccs sa...

hahahah, tjusigt ;) vem var det du talat med? är det jag eller har du pratat med någon annan? :)