onsdag 8 april 2009

Frustrerad

Idag var vi och såg på en dans/teater föreställnings som hette id-handlingar. Den var jätte bra och man kände verkligen hur dansen berörde en (ååå så poetisk du är Magdi). Efter dansen begav jag mig tillsammans med mina tre andra vänner ner på stan. Eller ja vi kom iallafall till en parkbänk och sedan till busstationen, men det var ett jäkla äventyr.
Iallafall på tal om känslor så har jag mycket känslor inom mig som liksom sitter fast. En del saker har hänt och det känns om det lastas över mig hela tiden och jag hinner aldrig att ta itu med känslorna en i taget. Ibland känns det som att det bara blir för mycket. Har ni några tips? Nej va tänkte jag nu. Ska jag fråga er? Varje gång jag ber er om råd eller tips ja då skiter ni i att kommentera. Men annars ja då kommernterar ni hej vilt. Ja hej vilt var väl lite och ta i men ni förstår vad jag menar. Men nu ber jag på mina bara knän om ni har några tips hur jag ska få bukt med mina känslor KOMMENTERA! Jag ger er en massa tips så nu är det dax att ni betalar tillbaka.
Ja en annan sak jag blir irriterad över är att detta medelande kommer upp på min tv just nu: "Ett problem med mottagningen gör att er mottagare inte fungerar korrekt. Var vänlig kontakta anslutningen av er mottagare. Vid fortsatta problem ring kundsupport."
Dett medelande varar i kankse fem minuter sedan jag jag titta på Rent hus i fem sekunder innan medelandet dyker upp igen. Samma sak när jag byter kanal fem sekunder sedan medelandet. jag får väl helt enkelt underhåll mig med annat.
Glöm inte att kommentera hej hopp pillesnopp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

vännen, använd "lådsystemet"... lägg tankar i lådor i skallen och tillåt bara dig själv att plocka fram dem ibland.
Ibland, om inte oftast, är det bara dumt att tänka- men det har jag aldrig sagt om någon frågar

becca sa...

svårt att ge tips när man inte vet vad för slags känslor du brottas med... kan ge dig tips "öga mot öga", typ, imorrn om du viill :)?

Anonym sa...

Tack för tipset anonym

kurt sa...

grattis:) höhö, typ? iaf. lägg ut mer filmer o bilder!