måndag 6 april 2009

Chasing cars

I morse satt jag och lyssnade på låten Chasing cars med snow patrol. Jag blir alltid så glad när jag lyssnar på den.
Jag satt där och log för mig själv (finns inget bättre). Andra låtar som gör mig glad är musiken till Amelie från Montmartre. Jag älskar den filmen (en utav mina favoriter) och musiken i den gör mig jätte glad. Får mig alltid att tänka på bra saker.
Fresten så måste jag bra visa vad det stod i mitt mejl som jag fick från stockholms estetiska gymnasium:
Jurygruppen ber att få hälsa dig följande:
Mångbottnad och spännande gestaltning i monologen!
Samlad och fokuserad genom hela lektionen.
Låter inte det toppen eller vad. Jag orkar inte skriva mer så jag lägger upp några bilder istället. Och får jag bara säga

att ni har blivit hemskt dåliga på att kommentera. Vad har hänt? Har jag gjort något fel? Självklart inte men jag måste
ju låta lite sådär.














Denna vackra kvällshimmel var jag tvungen att fotografera.

Här är mamma och pappa, gulliga va?









1 kommentar:

beccs sa...

vilken söt bild på din mamma o pappa :)