tisdag 21 oktober 2008

Nu ska det bli annat av

Jag har en sak jag måste erkänna. Jag lovade mig själv (och om ni känner mig så vet ni att jag inte kan hålla några löften jag ger mig själv) att skriva i denna blogg varje dag. MEN (som Tony Irwing) ska jag vara ärlig har jag faktiskt inte orkat. Jag var rädd för att logga in, för jag orkar helt enkel inte skriva om polen resan. Det är helt enkelt för jobbig att skriva en 200 sidig bok varje gång man loggar in. Och fresten så hitils (hur hitils nu stavas. orkar inte slå upp det på google, se hur lat jag är. Jag orkar ingenting längre) är det bara de på skolan som läser min blogg och det var ju dem så åkte med till Polen. Så jag har bestämt mig för att skita (vilka hemska ord jag använder, eller andvänder som jag mycket heller skulle vilja skriva men då slår Ylva ihjäl mig) i hlea Polen resan. Och istället skriva kortfattade inlägga varje dag istället. Det bli lättare så. Det bli lättare för mig att skriva och lättare för er att läsa. Hur många som nu gör det. Och juste nu måste jag be er om en sak; alla som läser den här måste, eller ni måste inte det är valfritt, men jag vill att ni gör det. Kan ni sprida min blogg vidare till andra personer, och nu menar jag inte personer på länna skola utan från andra skolor, föräldrar och pensionärer.
Men nu har jag skrivit en hel del iallafall, så nu måste jag faktiskt sluta även hur hemskt gära jag skulle vilja vara kvar och pussas lite till. Men det finns faktiskt vissa gränser. Och jag kan berätta om uppkommande inlägg; mitt nya jobb som relationscoach och hur jag alltid bryter mina löften om att jag ska träna regelbundet och äta hälsosamt.

Det låter väl kul. Hej hopp pillesnopp!
Här är jag i Maria kyrkan i Polen. Ja juste inge mer om Polen var det ja. Nu stänger jag munnen med en dragkedja och slänger bort den dör saken man drar igen blixtlåste med. Fast jag kan ju fortfarande skriva. Det är ju inte så att jag sitter här och läser varendaste ord jag skriver. Folk kan ju tro att man är dum i huvet. När nu binmder jag fast mina händer med ett rep istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag var minsann inte i Polen... :O (Jag är en tystlåten läsare :D)