måndag 27 oktober 2008

Jaha

Ibland kommer man till den punkt då man inte längre kan komma på något att skriva i sin blogg. Man har redan skrivt ner hela sin livshistoria och det finns inge mer kvar. Jag är lång ifrån den punkten, så var inte oroliga. Det är bara så att jag inte kan komma på något att skriva om just nu. Så jag tänkte fylla ut det här inlägget med massa text om att jag inte kan komma på något att skriva. Fast när jag tänker så har jag ingen lust att sitta här och skriva, det finns så mycket jag måste uträtta med mitt liv. Ett måste är att resa till Somalia och hjälpa fattiga barn samt hålla en rädda barnen gala. Det har jag sett att alla kändisar gör för att ställa sig in hos folket. Så det måste väl jag också göra. Är det någon som har lust att sponsra mig med pengar för att jag skall kunna åka runt på jorden och sprida budskap om fred och kärlek. Jag skulle kunna en sådan där super hippie.

Nej nu börjar klockan bli mycket och jag måste hinna lägga in det här inlägget innan klcokan blir tolv. Så nu säger jag hej hopp pillesnopp!

Inga kommentarer: