fredag 24 oktober 2008

Förlåt

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte la upp något imorgon. Jag känner mig jätte hemsk. Fast när jag tänker efter som går ni väl inte in på den här sidan om inte jag lägger upp en bild ppå bilddagboken och säger att jag skrivit ett nytt inlägg. Jag hatar er allihop (usch jag börjar bli paranoid, snart får jag väl för mig att fåglar kan flyga) Men om vi ska försöka vara seriösa så har jag en väldans bra bortförklaring till varför jag inte kunde skriva. Jo det var nämligen så här okej nu har jag suttit inte på youtube i flera timmar och tittar på roliga klipp från mad tv så jag får helt enkelt göra min bortförklaring imorgon för jag orkar helt enkelt inte nu.


Så nu säger jag hej hopp pillesnopp!




Bild: Jag ser helt sjuk ut hemma hos Hedvig.

Inga kommentarer: