tisdag 24 februari 2009

Long time

Hejsan!
Det var länge sedan jag skrev nu kan jag informera er att det är sportlov (väldigt skönt). Nu har jag även tagit beslutet att microblogga. Det betyder att man skriver inlägg som får max vara 140 tecken. Jag tror det blir lättre för mig och då kan jag skriva oftare. Det betyder självklart inte att jag kommmer sluta blogga här på blogger. Det betyder bara att jag kommer skriva inlägg mer sällan (som om du inte redan gör det tänker ni). Då får ni istället ta och kolla in mitt Twitter konto istället. Jag kommer äver skriva på engelska, bra att få lite extra träning (och då kan ju Ylva anmärka på alla fel jag gör XD). Här får ni addresen www.twitter.com/magganmursi. Självklart var jag tvungen att behålla magganmursi hej hopp pillesnopp.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja vore ju sa trakigt om jag inte hade nagot att peta pa... du... the clock is... ursakta??? ar den till salu? speaking of which it is really l8 och jag ska vara pa mote i london 9.15 tjoflojt sjalv ar jag i brighton och taxin hamtar 7.15 pip
pussandkramfoambanana