fredag 6 februari 2009

Herre min ge

Herre min ge jag upptäckte nyss att det var otroligt länge sedan jag skrev ett inlägg. So what I'm still a rockstar. Jag kan bara hälsa och säga till er att under detta uppehåll har jag blivit en helt ny person. Jag har blivit helt lugn och har slutat att stressa upp mig, visst är det fantasktisk (gäspa inte nu). Ska jag vara ärlig så vet jag inte vad jag ska skriva. Jag har kommit på en massa saker att skriva om men jag har aldrig haft någon ork att gå till datorn och skriva några rader (det är jobbigare än vad det låter). Som ni kanske ser så har jag byt stil på min blogg, nu är det vitt som gäller (fick den lysande (ha ha den var bra) idén av min flickvän Hedvig) Plus att jag lagt till en header. Jag blev faktiskt riktigt nöjd.
Sådär ja nu känns det mycket bättre tack för mig hej hopp pillsnopp.

Ps. Ylva this is for you.

6 kommentarer:

Anonym sa...

magdi u rock. alla ni. fast nog måste det väl finnas någon bild i hela världen jag är snygg på?
jag är så stolt över er, hade jag inte hostat hela tiden hade jag gråtit

tickitack för allt klokt, fantastiskt och alldeles; alldeles underbart

Anonym sa...

Ett tips: Stava mitt namn som Harrys uggla, fast med enkel-v ;)

Bloggen och musiken är super! Trevligt att jag påverkat, här från andra sidan skogen..
Filmen var underbar xD Jag skrattade flera gånger :)

Anonym sa...

hjälp vilken härlig video! :D Jag kunde såklart inte hålla mig ifrån att börja böla.. ! <33

Anonym sa...

vänta nu, hedvig - din flickvän ? :o

Anonym sa...

ÄR NI TSM NU???????!!!!! :O <3

Anonym sa...

aaah muggen den va jätte bra men kan du skicka den till mig??