tisdag 10 februari 2009

Snörvel

Hejsan allihopa!!!!!!!!!!!!!
Nu sitter jag i soffan och tittar på mamma och Manal när de spelar tv-spel (ghost reacon deras favvo). Samtidigt förhör jag min andra syrra på det periodiska systemet (hon ska kunna hela formel namn och nummer). Nu är det så att jag har gått och dragit på mig en rejäl förkylning. Jag snörvlar och jag hostar, jag har ont i huvudet och extremt varma fötter. Har gått omkring med sockor och strumpor hela dagen. Ville väl bara säga det så att ni kan tycka etra synd om mig. Nu ska jag nog ta mig en kopp med glass och chokladsås (smarrigt). Hej hopp pillesnopp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

magdi... jag har bara varit ur ditt liv några dagar och redan är det problem med de och dem
hujeda mig!

Anonym sa...

Jag tycker synd om dig <3
Men även mig själv - jag börjar bli sjuk!