tisdag 17 februari 2009

Weird

Hejsan allihopa tänkte bara ta en paus från diskussion skrivandet och skriva ett inlägg istället. Jag har inte skrivit så mycket på diskussionen men jag har tänkt jätte mycket och har kommit på massor jag ska skriva (bara jag kan få ner det på datorskärmen). Något jag tänkt på under en tid är att det finns en viss person i min närhet som glider ifrån mig. Konstigt kan man tycka med tanke på situationen, men så äre. Jag vet inte varför men vi pratar nästan aldrig med varandra och vi undviker varandra. Jag tror att det finns en anledning till varför men jag tror nog personen skulle säga att han/hon gör det omedvetet. Jag undviker personen ifråga för att jag tror han/hon behöver det just nu, jag vet inte varför men det känns bara så. Jag vill jättegärna sitta och snacka och skratta men varje gång jag försöker prata känns det som om han/hon bara tycker det är jobbigt. Jag kanske borde prata med människan istället för att skriva om det här, men just nu känns det bättre att skriva det istället. Och (förlåt Ylva men ibland måste man) jag hoppas att detta bara är inbillning och man inte behöver gå och oroa sig. Hej hopp pillesnopp

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det vem jag tror att det är? Eller - JAG VET ATT DET ÄR DEN PERSONEN ! :)<3

Anonym sa...

Jag vill veta vem det är. Magdi, vi har inga hemligheter för varandra...

Anonym sa...

tjejer! anvand skallen... lat det bara vara sa ar det ibland! magdi, helt ok stalle att anvanda och pa
puss och kram skumbanan

Anonym sa...

vet du? Jag tror det löser sig <3