torsdag 8 januari 2009

Kaos

Idag var en kaosartad dag alla hade frågor om Marié och jag kan säga att imorgon kan en del av er få en riktig överaskning. Första skoldagen var väl okej. Kul att träffa alla igen men inget speciellt hände och det var inga roliga lektioner. Jag har tyvärr inget roligt och interesant och berätta idag jag som brukar råka ut för så otroliga äventyr. Börjar tänka tillbaka till Polen och hur kul vi hade där tänker på en speciell person (du vet vem du är) men jag ska redigera min film om nu inte visste det så håller jag på och gör en film på min skräckis vill ni se den bara säg till när jag är färdig. Tänkte om man kanske skulle visa den i klassen får se om några vill. aja hej hopp pillesnopp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du är så härlig! vilken video, vart får du allt ifrån?
Skräck filmen verkar rysligt spännande och jag bara längtar efter att få se den! kyss på tuttarn och lycka till med bruden!

Anonym sa...

jag vill se, du får allt ta dej o visa upp den för klassen;)

Anonym sa...

ursäkta, men inga roliga lektioner!!!! Ät skit och --