onsdag 7 januari 2009

I am back

Hejsan tjosan allihopa Maggan Mursi är tillbaka.
Som ni vet tog jag en paus (som blev lite lngre än jag trodde) men nu sitter jag här med tandborsten i högsta hugg och med med min nya dator i knät. Jag ska g och lägga mig tidigt idag måste var pigg imorgon (första skoldagen) och jag måste upp och gå med stavarna. Det nya nyårslöftet. Jag kan bara hälsa och berätta att jag har haft en underbar dag idag, tillbringat den med en lika underbar mnniska. Fast dagen slutade inte riktigt som jag planerat. Jag tänkte att jag skulle gå från huset sedan springa tillbaka knacka på igen hon öppnar och jag ger henne en riktig kyss och sedan springer iväg och lmnar henne mållös. Eller så skulle vi stå på busshållsplatsen och ohn skulle gå sin väg jag skulle ropa hennes namn och springa efter och sedan ge henne en stor kyss springa tillbaka in i bussen. Ni vet sånt där man ser på film. Jag hade det hela planerat i mitt huvud men det slutade med en puss en snabb stressad men änd gullig puss. Jaha det var väl allt för idag see you next time hej hopp pillesnopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

MAGDIII!!!!!!!! är du på g med en tjej utan att berätta det för mig???!!! vänta bara tills jag ser dig då jävlar ska jag förhöra dig tills du berättar varenda liten detalj!!!!!!!!!!!

//saga