onsdag 21 januari 2009

!!!!!!!!!!

Put on your happy face and smile. Huvudet mitt dunkar som attans och jag ligger här i mörkret och skriver. Känns mer avslappnande med lampan släckt. Tankarna rusar genom mitt huvud och jag behöver tid att strukturera och ordna (lugn om ni inte fattar någonting...det är det som är meningen). Jag är lite snuvig därav huvudvärken men ändå är det inte min förkylning. Ni kanske har noterat att jag lagt till musik på min blogg (måste hänga med) men har bara en låt orkar inte ha flera. Självklart kommer jag byta med jämna mellanrum, så ni behöver inte vara oroliga. Imorogon måste jag palla mig till två stycken öppethus. Ett på södra latin och ett på Vicktor Rydberg. På Viktor Rydberg börjar ett möte 18.00 och det andra 19.15 på södra latin börjar det 17.oo och slutar 20.00. Så vet inte riktigt vad jag ska ta först,men får se.
Ja ja nu får jag ta och rycka upp mig så här kan jag inte gå omkring resten av veckan. Antar att det bara är en sån dag. But remember: put on your happy face and smile. Hej hopp pillesnopp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄR DET DÄRFÖR DU VARIT SÅ DEPP IDAG? DU HAR HUVUDVÄRK!

Anonym sa...

Haha Becca xD
Det är klart att man får ha sådana dagar - tro mig, vi har dem alla ;)
Har också flera öppet hus som är samma tider. Någon har inte tänkt till!