tisdag 13 januari 2009

För jävlig

Just nu ligger jag i sängen och ska snart gå och lägga mig. Det blåser ganska kraftigt där ute så jag känner mig inte så sugen på att ut och gå i morgon, men upp ska jag det lovar jag.
Det har gått upp för mig att när jag är i skolan ser jag ganska hygglig ut. Då menar jag håret ligger bra (ska fresten raka av det, känns nog bättre då) man ser hyfsad ut och kläderna ser bra ut. Men så fort jag kommer hem och tittar mig i spegeln ser jag en trött gammal man stirra tillbaka på mig. Håret är rufsigt, jag ser konstig ut, kläderna ser dåliga ut (jag vet kanske inte det bästa ordvalet men ni vet vad jag menar) ögonen är rödsprängda. Jag ser helt enkelt för jävlig ut. Fråga mig inte varför men så är det bara. Tänkte bara det kunde vara värt att veta. Hej hopp pillesnopp

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår dig verkligen! jag tycker jag ser förjävlig ut när jag går till skolan, men ser ut som en prinsessa då ifall man jämför med efter skolan när jag kommer hem.. Fy Farao säger jag :)