lördag 17 januari 2009

Intiativ

ÅÅÅÅÅ jag blir så frustrerad (oj oj oj tänker ni Maggan blir personlig) jag suger på att ta intiativ. Jag är så himla tafatt. Men ändå så är det något som känns fel (vad kan det vara tänker ni men det får ni tyvärr inte veta. något måste jag ju hålla för mig själv). Underbar dag igår eller hur. Hade verkligen jättekul. Men det är lite det den här grejen handlar om också. Som vanligt gick gårdagen inte heller som planerat, den gick i krasch ( har ingen aning om hur det ordet stavas, ja Ylva du får mörda mig) men det ordnade sig. Så skönt att få det ur systemet. Snart måste jag sluta jag måste verkligen bli färdig med min no-rapport och hinner inte imorgon eftersom jag har generalrepetition då. Ska ju spela upp Klas Klättermus i roslagskolan.
Nej det var väl allt hej hopp pillesnopp.

Ps. Tänkte lägga upp en rolig bild men har inga bilder på den har datorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

ACHMED!!! CAFFE D:D:D::D pastaPAN