tisdag 5 maj 2009

Tråkigt

Jag sitter här ensam hemma och tråkar. Huset är tomt och det är verkligen tråkigt just nu. Hela dagen har varit tråkig. Jag har inte varit ett dugg glad men jag har tagit min promenad med min vän Rebecca. Hon fick prata av sig och jag fick leka psykolog. Vi avslutade rasten med ett parti Uno och jag fuskade (hur man nu gör det). Släpp ner korten på marken så löser sig allt.

Jag installerar ett program så nu kan jag börja ta fotografier med min mobil och ladda upp på bloggen. Låter inte det spännande. Då kan ni få en ännu större inblick i min vardag "yey me".

Blev nämligen inspirerad när jag läste en blogg som tillhör en vän till mig. Hon hade massa bilder så jag ska också börja, måste vara en i mängden.

Jag försöker kommunicera på msn med mina vänner men de är inte alls pratglada annars brukar det vara tvärt om. Aja här får ni ett smakprov på vad som komma skall gällande bilder alltså. Hej hopp pillesnopp.





6 kommentarer:

Lover sa...

Hej!
Keep on fighting Magdi livet måste vara lite tråkigt ibland.
Gud va söt du är på bilderna fresten :)

Flower power sa...

håller me lover livet är tråkigt ibland. måste träffas någon gång håller också med om att du är sjukt söt

Nub sa...

hur kan man fuska i uno XD
ladda upp fler bilder vill se mer och jag måste ju skriva som de andra du är jätte gullig på bilderna.

Monster sa...

Och var tog jag vägen, ps min bild ägde

Anonym sa...

Bra med lite bilder nu va maggan..;)

Daniel sa...

Väntar på bilder!