söndag 17 maj 2009

Friluftsdag

Jag sitter här vid datorn och är i full gång med att skriva scheman till friluftsdagen till imorgon. En del fattar inte hur jag orkar och andra tycker jag är galen för att jag ska till skolan på min lediga dag för att sjunga med femmorna. Men faktum är att jag älskar det. Jag älskar att arbeta med barn trots att jag är ett barn själv. Det är så tacksamma och jag njuter vekrligen av att göra det här. Men det kommer att bli häktiskt. Imorgon friluftsdag och filminspeling, på tisdag nationella prov och föreställning på dramaten, onsdag sjunga med femmorna. Det är jätte jobbigt att ha så mycket att göra men jag tycker det är kul. Annars sitter man bara där och degar.

Nej nu ska jag ut och leta matrial till imorgon hej hopp pillesopp.

Kladdkakan vi åt igår med glass, grädde och jordgubbar mums.

3 kommentarer:

stina sa...

Vad tycks om min nya hedar!?.
Hissa eller dissa?..

Ps, glöm inte titta filmerna på min blogg. Budskapen måste runt i världen. Folk inser inte hur snabbt det går att förlora sina nära och kära.
Filmerna: Drive Safe & barnmisshandel måste ses.
Vi måste ta tag i den sanning vi gärna blundar för.
Hjälp mig.. Kommentera och sprid vidare budskapen.
Mvh Stina

Daniel sa...

Nu ska du va riktigt hurtig, aktiv å duktig på sportedagen!

Shirin sa...

Ska inte du skriva någongång?????